kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

niedziela, 1 sierpnia 2010

Oprawiony obraz,



który pokazywałam tutaj , spodobał się nowej Właścicielce, co bardzo mnie cieszy :) A wyglądał tak:



Szczerze przyznam, że trudno mi było dokonać wyboru (tyle tych ram było!) a gdy w końcu podjęłam decyzję, to przez tydzień się bałam, jak to będzie ostatecznie wyglądać. Na szczęście, efekt końcowy mnie zadowolił w 100%.
Za to moje zdjęcie już mniej ;) Nie widać złotej obwódki wewnątrz ramy, która ładnie rozjaśnia całość. Będę musiała poprosić Właścicielkę o jakąś ładniejszą fotkę...

4 komentarze:

  1. Piękny obraz, nie dziwota, że się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ten obraz robi wrażenie! Piękny jest a oprawa dodaje mu urody!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że mnie odwiedziłyście i zechciałyście napisać parę słów - dziękuję Wam za to :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ten obraz zawsze na mnie 'działa' . piękny !

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)