kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 22 marca 2011

Skrzydłokwiat Lanarte - skończony


uff, wreszcie... szczerze mówiąc miałam go już dość ;) Powprowadzałam do niego trochę zmian, tzn. wszystko wyszyłam całymi krzyżykami, dodatkowo otoczyłam białe kwiatki jednym ciemniejszym krzyżykiem - by je "wyciągnąć" z tła, oraz porobiłam trochę pomarańczowych plamek by w tle też się coś zadziało kolorystycznie :)




I moje obliczenia:
materiał DMC Unifil 25" ecru
nici DMC
czas 129,5 godz.
rozmiar 248 x 346 krzyżyków

8 komentarzy:

  1. Prześliczne:))Cieplutko Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Napracowałaś się ,ale efekt nagradza trudy!Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za odwiedziny, chcialam sprostowac jedynie,że do wygrania jest haft, ramka posluzyla mi tylko do ekspozycji.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak zwykle - dech zapiera! Podziwiam, podziwiam, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i co tu napisać, toż to arcydzieło! Piękna praca, jak każda z Twoich prac.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)