kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 15 września 2012

Madame Jesienna


jest u mnie na tamborku od ostatniego dnia sierpnia. Tak bardzo chciałam pracę nad tym haftem zakończyć wraz z początkiem jesieni. Został mi tydzień i nie wiem, czy dam radę. Nie doceniłam tego haftu. Myślałam, że tylko 4 kolory muliny, że sporo listków zostaje niezahaftowanych, a wychodzi na to, że jednak sporo jest tego wyszywania. Nie narzekam, co to to nie, przecież lubię to dłubanie igłą :)

Tak to wygląda na dzień dzisiejszy, po 2 tygodniach wyszywania:



Do wieczora jeszcze trochę przybędzie. Przydałoby się wsparcie :)
Pozdrawiam weekendowo:)

11 komentarzy:

  1. Szalejesz z tym tempem pracy! Madame będzie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajajaj, faktycznie dużo pracy :) Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  3. no masz troszke pracy-slicznie ci to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglada pieknie,jeszcze dwa tygodnie i Twoja Madame bedzie ukonczona...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna będzie Twoja madame!
    bardzo ładny kolor lakieru paznokci:-) i pasuje do koloru hafciku !!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiolu, pięknie przybywa Madame! Tak się skupiłaś na tym wyszywaniu, że zaczynasz się upodabniać do niej :)) chodzi mi o kolor paznokci - Super!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. i nawet paznkocie pod kolor, pewnie włosy też;))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft super, ale i kolor lakieru do paznokci bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)