kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 11 marca 2015

Różana kosmetyczka

równiutko uszyta przez Elę właśnie trafiła do mnie, wraz ze śliczną karteczką i kilkoma miłymi słowami. Proszę, podziwiajcie:




 Kosmetyczka już trafiła do mojej jasnej, wiosennej torebki. 
Elu, dziękuję serdecznie, za taki kobiecy prezent!
:)

Miło mi, że dziecięca praca z poprzedniego postu również Wam się spodobała - dziękuję za liczne i wspaniałe komentarze.
Buziaki!



22 komentarze:

  1. Też mam nową kosmetyczkę od Eli !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent, a różana kosmetyczka doda uroku wiosennej torebce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i praktyczny prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jjuz podziwiałam u Elki piękna kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kosmetyczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktyczna, kobieca, delikatna. Miło mieć ją w swojej torebce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałaś super przesyłkę :).

    OdpowiedzUsuń
  9. A proszę Cię bardzo, moja kobietko hi niech służy, a jak się wysłuży proszę pisać o nową :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kosmetyczka :-)

    Zapraszam do mnie na dwa konkursy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy prezent, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny prezent! Do pozazdroszczenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny i bardzo przydatny prezencik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Romantyczna kosmetyczka. Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudo!!!! wielki podziw dla autorki cudeńka!!! WOW! piękne!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)