kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 9 czerwca 2015

Latawiec

taki delikatny, że potrzebuje prawie bezwietrznej pogody by latać. A tu dziś, jak na złość, huragan jakiś... 
Dlatego teraz tylko zdjęcia balkonowe:


materiały: plastikowe rurki do napojów, prasowana i marszczona bibuła, klej Magic, taśma klejąca, żyłka wędkarska, sznurek na szpulce
czas: 2 godz.
 rozmiar: 44 x 94 cm


Latawiec jest dwustronny, tzn. cały stelaż jest ukryty pomiędzy warstwami bibuły. Mimo to, nadal jest leciutki. Próby lotne zrobiłam tylko w pokoju - lata. Ale i tak jestem ciekawa, jak to wypadnie na podwórku.

I mały bałaganik w obrazkach:




Może jutro będzie mniej wiało, pójdę w plener z siostrzeńcem puszczać latawiec.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
:)



16 komentarzy:

  1. ale fajne!!! ciekawe czy na dworze też polata ;)
    pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała zabawa, a jeszcze takim zrobionym własnoręcznie, to już w ogóle :) Pomyślnych wiatrów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku zapomniałam już to to fajnie robić coś dla i z - dziećmi. Latawiec ech... pozazdrościłam Ci Violu troszkę. A jak ładnie udekorowany

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę! Zawsze mnie czymś zaskoczysz :-) Super zabawy Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny latawiec...przypomina dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dawno nie widziałam na dworze żadnego dzieciaka z latawcem! A to takia przyjemna zabawa :)
    Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, Aniu, teraz latawce przestały być takie zwykłe (jak ja zrobiłam). Stały się bardziej wypasiowe, profesjonalne, do zabawy bardziej dla dorosłych. Ostatnio, rok temu, podziwiałam różne takie, kolorowe i ogromne, na plaży nadmorskiej. Grupa facetów +-50 się tak bawiła :)

      Usuń
  7. Ach od razu przypomniały mi się czasy dzieciństwa :) piękny latawiec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny latawiec, pamiętam jak kiedyś puszczałam swój, świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł i rewelacyjna interpretacja tematu. Bardzo mi się podoba:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Latawiec! :) Dawno takiego nie widziałam :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  11. No pięknie..nie wiem, czy jeszcze umiałabym zrobić latawiec..bo dawniej pamiętam..jeszcze w szkole..ale była frajda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny latawiec. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)