kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

piątek, 9 grudnia 2016

Podarek nr 1 dla Niegowa

a w zasadzie dla Ireneusza (43 lata z Rodzinki I), który lubi słuchać kolęd z płyt CD :)
Haftowaną karteczkę miałam zrobioną już wcześniej więc teraz tylko dołączę życzenia wraz z opłatkiem i dodam jakiś krótki list, który Irkowi zostanie przeczytany przez Opiekuna.





Mam nadzieję, że ten drobny prezent spodoba Mu się i da poczucie, że gdzieś tam, ktoś o Nim choć przez chwilę pomyślał.

Kto się przyłączy do akcji? Z kartką, upominkiem, listem? Z tego najistotniejsze są słowa skreślone od serca, dające samotnemu człowiekowi poczucie, że komuś na Nim zależy.
To ostatni moment, by przesyłka dotarła na czas i została złożona pod choinką.

Sposób adresowania kopert:
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci w Niegowie
Rodzinka...
dla...
Wierzbowa 4
07-230 ZABRODZIE

Tu więcej informacji na temat pensjonariuszy: http://jestrobotka.blogspot.com/









Pędzę kompletować drugi zestaw. A co? Wykorzystam pocztową opłatę przesyłki do maksimum ;)

Ściskam Was bardzo, bardzo mocno!
:)



6 komentarzy:

  1. Ooo jaka piekna akcja. Super są takie niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna akcja, ja jednej rodzince podesłałam moje gwiazdki bo nie mieli choinki w ogóle (ktoś już sprezentował). Co do tasmy ażurowej to zobacz sobie na blog Mama inspiruje - jest lepiej pokazana niż u mnie :D Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna akcja :) Ireneuszowi prezent na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka! Na pewno sprawi Irkowi radość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna akcja. Świetny prezent przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od nas poleci prezent dla Uli ;)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)