kategorie:

wszystkie (564) krzyżyki (365) zabawy (294) mix technik (87) kartki (40) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

wtorek, 18 lipca 2017

Truskawki

dorodne, aż się proszą, by je zerwać z krzaczka. Zabrałam haft na dwór i sfotografowałam pod gołym niebem. Najpierw na tle pięknie kwitnących kwiatów:



materiał len 23 ct. naturalny
nici mulina DMC
czas 12 godz.
rozmiar 119 x 162 krzyżyków



A później jeszcze pośród ozdobnych krzaczków zielonych:





Wyszywało mi się szybko, dlatego w trakcie udało mi się zrobić tylko jedno zdjęcie - w momencie wyszycia wszystkich zielonych elementów:





Przyłączam się do wyzwania Moniki:





Dziś jest upalnie więc przesyłam gorące pozdrowienia!
:)



35 komentarzy:

  1. Piękne i błyskawicznie wyszyte :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo apetyczne są te Twoje truskaweczki, aż mi ślinka cieknie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i dorodne truskaweczki.. ;) Ślicznie..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne truskaweczki :) Utrwaliłaś sobie lato w tym hafcie ;) Trafi do ramki,czy masz na niego inny pomysł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się waham, albo ramka, albo oprawa w formie serwetki/podkładki na stół...

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi wzory, które wyglądają jakby były delikatnie muśnięte pędzlem. Twój haft jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urokliwy hafcik. Taki delikatny. Fajnie wyszły te zdjęcia w plenerze.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wdzięczny hafcik 🍓🍓🍓

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne truskaweczki! Uwielbiam takie sezonowe hafciki, zwłaszcza zimą zerka się na nie bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny haft!! Ogromnie mi się podoba:-)) I pięknie go pokazałaś:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło genialnie. Bardzo smakowicie, a zdjęcia na tle prawdziwych roślin podkręciły smak truskawek 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, truskawkowy haft!
    Sesja w plenerze super.
    Ciekawa jestem jego przeznaczenia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowite truskaweczki, świetny hafcik, jestem ciekawa gdzie go teraz wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haft jest przeuroczy!! Pięknie się prezentuje w otoczeniu tej zieleni:-) Super:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowity hafcik :) piękna sceneria.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejuńciu, jakie one urocze!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra ten wzór, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te "niedokończone" wzory, które są przesycone delikatnością i łagdnością. CUDO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Truskaweczki smakowite i perfekcyjnie wykonane. Piękna praca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne! uwielbiam ten rodzaj wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie delikatne, piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  21. są słodkie,misterny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawy hafcik, truskaweczki takie "ponadgryzane" troszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Truskawki wyglądają na bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Subtelne, delikatne, piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie ma co ukrywać: są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna praca! Truskawki do schrupania :) Pozdrawiam i gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)